April 21, 2007

June Myojo and Popolo

Yep, you read correctly... Popolo again!! ^_______^ I'm so excited that Ya-Ya-yah are in the Popolo magazine again. =) This has to mean something.
·
Anyway... we can enjoy scans of both magazines thanks to the wonderful Zansanhane, from LJH.
·
I haven't read the Myojo one thoroughly yet, but the Popolo article, or whatever you may call it, is very cute because they ask the guys questions about love.
·
Some things I found particularly cute:
Yabu is in a hurry to find a steady girlfriend, it seems, because he wants to get married by the age of 23!! XD A bit young, don't you think? Shoon, on the other hand, wants to take things more calmly and doesn't have any plans to marry before he reaches his 30s. Taiyô is in the middle, he'd like to marry at 25. And both Yabu and Shoon want to have kids. ^^B
·
Hikaru wants his girlfriend to call him Hikka, and when he likes a girl he confides in Shoon and Yabu. Also, when asked if he'd want to see his girlfriend everyday, Yabu says that 3 times a week would be enough -eeeh? Not very romantic, are you? XD- but says that if she wanted them to meet everyday he'd comply. Hmm... ¬¬
·
And Shoon's answers are the best. ^^BBB The first "love" he had was in 2nd year of elementary school. One day he got a note from her that said "let's walk back home together after school!". Kawaii! The first thing he notices in a girl... can you guess? Her hair!! XDDDD He likes girls with short, brown, and slightly wavy hair.
·
Remember the "Shinpuru is besuto? ... Sutoreeto ni "suki da yo"" ["Simple is best. ... I'd be straight forward and say "I like you""] from that 2003 show? ^__^ It seems he still thinks it's better not beating about the bush when it comes to admitting your feelings. ;-) Go Shoon!
·
And for a date he'd take his girl to the beach on a Summer night... to watch the fireworks if I understood correctly. So romantic! ^.^*
·
But the most romantic answer is the one he gives to one of the last questions, in which he says that when he really likes a girl, she's always more important to him than anything else and he'll do anything for her. *squeee!*
·
Some previews of the pics from Myojo, which shows the guys in their bedrooms (yay! XD)
·
Taiyô seems to have a thing for kuma (bears). XD He mentioned Winnie the Pooh, I think it was, in an old interview Yui translated from 2003, he mentions in the Myojo issue that his dog's name is Kuma, and he has some teddy bears in his room! X333 Also? He would be perfect for a chocolate commercial. Look at that expression! XD
·
·
Hikaru with tousled hair is the most adorable thing ever, and he seems to collect toy cars, just like my younger brother. He looks a little melancholic in that pic for some reason, but it's cute.
·
·
And Yabu... I understand you can look sexy lying down on the floor, surrounded by... CDs? (cards? ?__?), but how can you look so sexy reading?! XD
·
·
And finally Shoon... Shoon's bedroom is all I'd imagined it would be like and more. ^^B He has a Woodstock poster, a wide window that makes the room luminous and plants (just like in BnS ^o^)...
·
·
Also, he has a surf board there, which reminds me of the fact that he surfs - it's just silly, but I find it so damn sexy that he surfs. XD;;; He also has 3 different types of guitars no less! O_O Those round things the red arrow points to are supposed to be the guitars cases, and there's an electric guitar, an accoustic guitar, and a bass guitar. Oh, and he's wearing a Led Zeppelin t-shirt! Wonder if it's his. ^^
·
·
And to finish this entry, what better than the best pic in the Popolo issue? XD Yup, Shoon's pic.
·
·
All the pics this way:
·
2007.06 Myojo [SCANNED BY ZANSANHANE]
2007.06 Popolo [SCANNED BY ZANSANHANE]
·
PS: I know, I fail. m(-__-)m Replies to comments on the next entry, I promise. ^^

12 comments:

Amenookami said...

YEEEEEEEEEEE!!! XD XD XD SHOON!!! Yabu!! Hikaru and TAIYO with his kumas!! XD XD I'm trying to learn the guitar...it hurts.....weee well I'll be looking at all the pics XD. and if you dont mind....save some that I like...XD Laterz.

Geri said...

*dies* SUGEEEEE~ June issues already?!?? not that i'm complaining, but uwaaaaa awesome!! \^o^/ "she's always more important to him than anything else and he'll do anything for her" -->> "Yabu is more important to me than this job and he's not going on stage again." *SQUEE* BnS love ;D oh God Shoon, why are you so awesomely romantic? ♥ and OMG the pictures... *dies again* >.< MUST LEARN TO PLAY GUITAR!! *strikes determined pose* XDDD and gosh Yabu.....always sexy >] thanks, as always <---so did not think of Yamapi in Kurosagi! XD;;;

Sue said...

ehh!! porfin estan lso scans!! los había visto, pero en calidad mas mala T_T quería ver bien a Hikka en la cama (que pervert soy xD) Shoon se ve muy sexy tocando el bajo *O* y Yabu sexy en el suelo tirado, Hikka sale como peque T_T me hace sentir pedofila y mas ensima juega a lso autitos xDD.

yui said...

GAWD~~~~ shoon's back view! i am weak at his back view. T T" He's so<3 Haven read the article yet... But shoon really seems such a nice boyfriend to have.

HE HAS 3 INSTRUMENTS AT HOME!!! *died* 2 guitar one bass... T T"
musically inclined<3 Btw, i think, i read from a fanblog that they will play instrument for their new song 'ima sugu' in may's SC... LOL! SHOON!<3 but that makes me think what taiyou will play... XD

Yabu is getting more and more pretty... i think. In june kindai shoot, he looks totally like a girl! And the JE boys always says they wanna marry early but as if they can do that... LOL!

isshinu said...

HOMG!! [insert fangirl squeal]

O_____o Yabu... will get married at the age of 23!? It's kinda hard to believe. ^^;

XD Kawaii Taiyoooooo! X3

I thank you oh so much for sharing~!

神ちゃん said...

And both Yabu and Shoon want to have kids. ^^B
What, you mean like, together? Awww, that's sweet. ♥

kins said...

Hihi~ really? they appearing in Poporo? ok. i'll buy. (: *and so my money is flying again* Yabu wants to get married by the age of 23? ermms, i wonder if Johnny allows him to do that? i agree, Shoon's ans are the best. (: hee~

K-chan said...

UWAAAH~! Kawaii! Shoon's is the best ne! ^_^ can u try to translate all from popolo?? i wanna read more ToT

Amenookami said...

Ok I know I commented before but can you tell me what Onigokko that is?? Like your new layout picture is from. -_-''' I've been trying to find it. For all I know I could have it.....

kyuri said...

uwaah~! The ya3 guys are all so sweet. Taiyo looks so comfy in his own room, Hikaru is cute collecting his cars, Yabu *dies* he's looking pretty good lately and Shoon! no words can describe! XD 3 guitars are awesome! What's more awesome is hot guy playing the guitar!! For me guys look cool playing either the guitar or drums. hehe I try to imagine Hikaru playing the flute. XD Maybe he'll do 'air flute' or something like make playing the flute seem rockish!

And another thing. Why marry at 23? A lot of my friends want to get married at 23 too and one of them wants to marry at 21! They're like "OMG I have 4 years left until I get married" *squeals* and I'm just like -_-;;

Yuki said...

*faints* Why is Shoon so romantic? lol When he gets the chance to get a girlfriend, she'll be like the happiest girl in the world. We need more guys like him! I loved his "Shinpuru is besuto" thing lol the change in tone was so funny! His room is so... lol a guy! but like neat!

Taiyo is soo cute! It's so like him to like teddy bears lol I wonder if he'd give teddy bears as presents to the girls he likes lol kawaii!!!

Yabu lol awwww, I was never really a Yabu fan till recently! Guys change alot while they grow up lol.

Oh yes! love the new layout! My fav eps of YAH3 is the onigokko ones. I so want to play that game with them, I mean a huge building and being chased by scary monsters, what isn't fun about that? lol

Sue said...

nee posteo denuevo porque tengo una duda ._. Hubo Shonen club el domingo?? es que no he visto nada en ninguna parte O.o
y lo otro, me da risa la foto del template, Yabu le tiene la mano como metida en la oreja a Shoon xDD